Kategorisamtale:Sagbruk
Hopp til navigering
Hopp til søk
Siden sag og sagbruk er synonyme ord i denne sammenhengen (se [1] og [2]), vil jeg tro det vil fungere best å legge alle saganlegg inn under sagbruk, og så reservere kategori:sager for sager som redskap. -- Olve Utne 2. jun 2008 kl. 21:22 (CEST)
- Enig. Chris Nyborg (Cnyborg) 2. jun 2008 kl. 23:20 (CEST)
Begynn en diskusjon om siden «Kategori:Sagbruk»
Diskusjonssider er der man diskuterer hvordan innholdet på lokalhistoriewiki.no kan bli så bra som mulig. Du kan bruke denne siden for å begynne en diskusjon med andre om hvordan Kategori:Sagbruk kan forbedres.